Wednesday, October 14, 2009

Tokyo Game Show 2009

chocobanana



Untuk pertama kali nye, aku menjejak kn diri ke game show. Dah la kat tokyo plak tu, mcm xcaya. huhu ... aku ada dgr cerita kat tokyo game show , wee nye harga akan diturunkan. Betul2 trun rupenye. huhu ... Nak masok tokyo gameshow ni bukan free tau, bkn mcm pc fair yg kat klcc tu. leh je nak masok sesuka ati. nk masok tokyo gameshow ni kne bayar 1000yen = 38rggt. huhu ... jadi, ble dah bli tiket, kne la g. ble dah g, kne la usha sume benda yg ada kat sana.kn kn.




Time tu aku g dgn aina, soleh pn ada tp xdijumpai kelibatnye. Ktorang sampai je dah kol 11. Perghh.... ramai gler org. berator pn dekat 20-30 minit gak la nak masok. Time tu aku terpikir2, muat ke nak sumbat sume org dalam ni. . . . oh lupe, location tokyo game show ni kat kaihim makuhari. sambung cerita, ble dah masok je hall die. beso gler, muat ..mmg muat ramai2 pn. Ktorng masok je, game pertama ktorng nampak ninja raiden 2. huhu .... menarik gler la

. Then ada nampak PES2010, dragonball yg baru, tekken 6, assasin creed 2.... n ... mcm2 ag la. di sebabkan aku ada ps3, so hanye game ps3 la yg aku usha. huhu ...xlarat nak usha sume... byk gler dowh .... n plus sesak dgn org yg ramai gler. Setiap game baru yg akan direlease kn by end of this month tu, leh try. tp kne brator la. sume nye 30minit ke atas. huhu...x sanggop aku nak brator. sabor je la sampai die kluar. kn kn. . .
Setelah 2-3 jam lbey ktorng berpusing2 dalam tu. ktorng pn balik dgn membawa pamplet2 yg byk.huhu ... klu sapa bertuah, dapat la paper file yg ada gambar2 menarik. aku ingat nak bli gak tshirt2 kat citu buat kenangan. tp mak datok... mahal gler... 2000-3000yen sehelai. tros xjadi. So, pulang hanye dgn pamplet je.hehe ... tu je la .. kisah aku ke tokyo game show 2009.

No comments:

Post a Comment