Tuesday, July 14, 2009

Rumah Baru Ku

Dari hachioji ke higashi omiya. Ni la rumah baru aku beralamat Japan, Saitama Ken, Saitama Shi, Minuma Ku, Higashi Omiya. . . .  . . . . . Masa mule2 nak pindah , mmg susah, time tu sejuk ag . Suhu mencecah 8C.huhu...nak xnk kne g bli futon[tilam & selimut skali]. Ktorang ada senior 3 0rg .Masing- masing ada kete. Jadi mule2 , diorang la yg tolong bwk ktorng ke hulu ke hilir bli brg. Tapi time bli futon , xmuat nk letak dlm kete.huhuhu....terpaksa lah ktorang sewa lori.hehe. Jadi kerk slaku pemegang lesen internasional[the only one yg ada time tu],kne la bwk lori.hehe...

Dengan lori yg sme jgk la ktorang gne utk angkut brg2 terpakai yg super2 sempai jual.hehe ... basikal ke, danbo (heater)ke, meja ke, tv ke & mcm2 ag. Then kemas2 sume brg2, di tambah ag dgn brg2 baru yg ktorng bli , jadi lah begini. Ni la rumah aku...... 

Bilik aku:

Bilik Soleh:

Bilik Gagah: ・・・・・・・・xdibenarkan ・・・・・・・

Ruang Tamu : 

Dapor:

hehehe...mintak maaf la klu xberkemas. Insyallah sampai aku graduate, kat sini lah aku akan tggl =) .

No comments:

Post a Comment